O nás

Minulost

Naše kořeny, v tomto oboru, sahají k roku 1981. V tomto roce začíná působit v České pojišťovně na pozici obchodního zástupce společnosti můj otec. 1.10.1992 nastupuji ke stejné firmě, abych svému otci v jeho úseku vypomohl se změnou majetkových pojistných smluv občanů, aby je společnost nemusela jednostranně vypovědět. V roce 1995 zřizuji živnostenský list a začínám působit jako jednatel společnosti - osoba samostatně výdělečně činná. V rodinném domě zřizuji kancelář. Během krátké doby se rozrůstáme o sedm zaměstnanců. Zřizujeme další kancelář v Třešti.

Pro stupňující se neshody s některými postupy společnosti, žádám začátkem roku 2004 o ukončení smlouvy o výhradním zastoupení vzájemnou dohodou. Na základě žádosti, po splnění všech požadovaných kritérii, jsem 29.4.2004 zaregistrován MFČR jako POJIŠŤOVACÍ A ZAJIŠŤOVACÍ MAKLÉŘ. Otevíráme kancelář v Telči. V té době se jedná o první nezávislou makléřskou kancelář pro Telč a široké okolí.
1.6.2004 otevíráme kancelář v Třešti. Vedoucí kanceláře je pan Zdeněk Havlíček.
1.1.2008 otevíráme nové sídlo firmy - kanceláře v Telči Křížova č.p.171
1.4.2009 otevíráme kancelář v Jihlavě. Vedoucí kanceláře je paní Jitka Havlíčková.
1.12.2012 s námi začíná spolupracovat paní Oldřiška Richterová. Pod jejím vedením otevíráme kancelář v Tišnově.
Spolupracují s námi další kolegyně a kolegové (vázaní zprostředkovatelé) kteří nemají pevnou úřední dobu a nevedou kancelář.
1.1.2019 začínáme spolupracovat se skupinou OK BROKERS s.r.o.

Současnost

Jsme malou firmou „rodinného typu“. Zakládáme si především na perfektně odvedené práci pro klienta. K tomu využíváme širokého zastoupení 11 pojišťoven. Jejich nabídek. Dlouhodobých zkušeností s jednáním různých pojišťovacích společností působících na našem trhu. Stále sledujeme vývoj produktů a průběžně informujeme své klienty o možnostech změn v jejich pojištění. Klienty zastupujeme ve složitějších jednáních s pojišťovnou, nebo kdykoli v případě jejich zájmu. Naší prioritou není sjednávat za každou cenu velké obchody. Zajímá nás škodní historie klienta.

U zastoupených pojišťoven si naší práce váží pro její perfektní provedení, včasné předání a nízkou chybovost. Jsme také cenění pro malý škodní průběh klientů, které „přijímáme“ do pojištění.

V rámci firmy máme velmi dobré osobní, přátelské, vztahy mezi všemi zaměstnanci a spolupracovníky. Pracujeme na bázi vzájemné pomoci. I když jsme jen malá firma s nepatrným počtem obchodníků nebo zaměstnanců, registrujeme od našich klientů příznivé ohlasy na naší práci. Také statistické údaje nejsou nikterak zanedbatelné. Souhrn sjednaných obchodů od r. 1995 přesáhl částku 100 000 000 Kč. (Při změně zastoupení Č.P.a.s. - změna z výhradního poj. zprostředkovatele na nezávislého makléře, respektive nevýhradního poj. agenta - nám však ČP a.s. náš kmen nepřevedla do správy. To považujeme za velmi nesolidní jednání. Do současnosti nedošlo k nápravě! Za nesolidní jednání to považuje i většina dotčených klientů. Svoje požadavky stejně přichází řešit k nám, i když jejich smlouvu „má ve správě“ některý z výhradních zástupců Č.P. a.s.)

Evidujeme více než 55 000 pojistných smluv. Našim klientům je vyplaceno v průměru ročně 15 000 000 Kč na vzniklých škodách. Svým klientům vyřídíme měsíčně kolem 500 různých žádostí, které vedeme v evidenci a sledujeme je až do vyřešení požadavku.

Sjednáváme obchody po celé ČR.

Naši klienti – pojištěnci „brázdí“ všechny světadíly.

Spolupracujeme se smluvními servisy v souvislosti s opravou vozidel našich klientů. V případě využití našeho doporučení při výměně skla, opravě vozidla po nehodě atd… zařídí servis veškerou komunikaci s pojišťovnou za našeho klienta.

Jsme schopni zajistit jakýkoli obchod s možností dohodnout individuální podmínky. Těší nás, že stále větší počet klientů, z celé ČR, vyhledává naše služby.

V Telči jsme pro příjemné jednání s našimi klienty, upravili a provozujeme od 1.1.2008 samostatný objekt – sídlo firmy - kde jsou v provozu čtyři kanceláře. Všude se setkáte s příjemnou a odbornou obsluhou. Před budovou je místo k bezplatnému parkování vozidla. Provozní doba je rozšířena na celý pracovní týden. U nás má každý klient možnost v klidu konsultovat svoje potřeby v oblasti jakéhokoli pojištění nebo stavebního spoření. Jsme mobilní! V případě, kdy si okolnosti žádají naší návštěvu, přijedeme za klientem.

Trvale zůstáváme plně mobilní! V případě, kdy si okolnosti žádají naší návštěvu, přijedeme.

Plány „na zítřek” i na „příští rok”...

Pracujeme na možnostech rozšíření sjednávání pojištění on-line. Připravujeme další pracovní místa pro nové zaměstnance. Jsme plně otevření spolupráci s poctivými lidmi působícími v naší oblasti služeb na bázi OSVČ.

Těšíme se na setkání a jednání s Vámi.

Karel Křížek
Samostatný pojišťovací zprostředkovatel, majitel firmy